Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar forumbahis8@gmail.com adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Sohbet Hakkında

Berat2010

Bjk...
Aktif Üye
TC Onaylı
5,999
2,502
113
Bu konuda aktif kullanıcılardan destek bekliyorum ödül etkin VS nasıl msj sayısı varsa konu açmada da bunun getirilmesini istiyorum
 

mccLaren

Tanınmış üye
Yeni Üye
Aktif Üye
TC Onaylı
761
561
93
Bu konuda aktif kullanıcılardan destek bekliyorum ödül etkin VS nasıl msj sayısı varsa konu açmada da bunun getirilmesini istiyorum
Mesaj sayısı kuralı cok cok sacma sistem yani 500 mesajı 5 ayda yazamayız spam mı yapmamız lazım yada totem mi sürekli
 

Karabukspor78

Tanınmış üye
Yeni Üye
Aktif Üye
TC Onaylı
1,160
124
63
Ben eskiden burda takılıyordum da yoktum bayadır artık burdayım 🤩
 

55demir

Tanınmış üye
Aktif Üye
2,406
695
113
5400 msj olunca konuşursun tabii :)
şaka bir yana da , neden ?
 

Guerra06

POKERFACE
Aktif Üye
TC Onaylı
11,727
6,018
113
Konu açma derken? Şikayet konusundada zaten mesaj sınırı var
 

55demir

Tanınmış üye
Aktif Üye
2,406
695
113
Dostm ben msj sayımı burda edindiğim arkadaşlarla makara muhabbetle yükselttim takipte etmem acıkcası
şaka yapmıştım , belirttim
bazı konularda zaten msj sınırı var her konuda bence olmamalı . sonuçta yeni bir üye bile promosyon vb konusu açabilmeli , biz duymayız o duyar paylaşır
 

Burakkk

Tanınmış üye
Aktif Üye
TC Onaylı
4,805
1,911
113
Bence sikayet ve ya konu ne acilacaksa belli bir mesajin altindakiler yonetici onayi ile acilsa daha iyi olur. Benim var 3,500 mesajim. Ama google de bir seyi ararken buldum bu forumu. O an belki cok onemli bir bilgi paylasmam gerekebilirdi, belkide cok onemli bir sey sormam gerekebilirdi. Gerci ogrenmem gereken sey bir konu icinde gectigi icin konu acmama gerek kalmamisti.
 

Berat2010

Bjk...
Aktif Üye
TC Onaylı
5,999
2,502
113
Benim bildiğim kural vardı 500 mesaj altı şikayet açamıyor diye
Evet bende öle biliyorum dostm ama açıolar ve saçma sapan yorumlar da bulunuolar bende rahatsız oluyorum dostm açıkçası destek destek aktif aktif yazıolar 5 kişi 20 yazıolar rahatsız oluyorum demek istediğim sen paranı kaptr saldıralım haksızda olsan adamın 1 msjı var bu konuları açıo
 

Berat2010

Bjk...
Aktif Üye
TC Onaylı
5,999
2,502
113
Bence sikayet ve ya konu ne acilacaksa belli bir mesajin altindakiler yonetici onayi ile acilsa daha iyi olur. Benim var 3,500 mesajim. Ama google de bir seyi ararken buldum bu forumu. O an belki cok onemli bir bilgi paylasmam gerekebilirdi, belkide cok onemli bir sey sormam gerekebilirdi. Gerci ogrenmem gereken sey bir konu icinde gectigi icin konu acmama gerek kalmamisti.
Demek istediğim buydu
 

mccLaren

Tanınmış üye
Yeni Üye
Aktif Üye
TC Onaylı
761
561
93
Bence sikayet ve ya konu ne acilacaksa belli bir mesajin altindakiler yonetici onayi ile acilsa daha iyi olur. Benim var 3,500 mesajim. Ama google de bir seyi ararken buldum bu forumu. O an belki cok onemli bir bilgi paylasmam gerekebilirdi, belkide cok onemli bir sey sormam gerekebilirdi. Gerci ogrenmem gereken sey bir konu icinde gectigi icin konu acmama gerek kalmamisti.
Güzel dusunce ama mesaj olarak fazla ya cidden dile kolay yaklasık 1 aydır takılıyorum forumda ve full aktıfım hala 89
 

Burakkk

Tanınmış üye
Aktif Üye
TC Onaylı
4,805
1,911
113
Güzel dusunce ama mesaj olarak fazla ya cidden dile kolay yaklasık 1 aydır takılıyorum forumda ve full aktıfım hala 89
Bi ara cidden paraya cok ihtiyacim vardi. O yuzden yarisindan fazlasi, etkinliklerde totem yapmaktan. Bir kismi yaptigim etkinlikten. Bir kismi da can sıkıntısindan her seye cevap yazmaktan :))
 

Berat2010

Bjk...
Aktif Üye
TC Onaylı
5,999
2,502
113
Güzel dusunce ama mesaj olarak fazla ya cidden dile kolay yaklasık 1 aydır takılıyorum forumda ve full aktıfım hala 89
8 ay olmuş üye olalı az önce bi arkadaş 5400 olmuşsun dersin tabi dedi mesala msj sayıma dikkat etmedim benden 5 gömlek üstünler var hoşuma giden konularda güzel insanlarla msj sayım yükseldi sende bunu yapabilirsin
 
Üst